Öneri ve Şikâyetler

Öneri ve Şikâyetler

Bize ulaşan her tüketici isteği çok önemlidir.

BB Tüketici öneri, memnuniyet ve şikâyetleri, Kalite anlayışımızın doğru biçimde hayata geçip uygulandığının bir göstergesi olarak bizlere ışık tutmaktadır. Şirketimiz bu anlayışın ifadesi olarak Türkiye de İlk defa Toplam Kalite sistemi içerisinde oluşturulan Müşteri Memnuniyeti Yönetim sistem belgelendirilmesi için TSE Marmara bölgesinde ilk başvuru yapan kurum olmuştur.

Bize ulaşan her tüketici isteği çok önemlidir. Şikayetleriniz 3 gün içerisinde değerlendirilerek mutlaka size geri dönüş yapılacaktır.

Öneri, şikâyet ve her türlü talebinizi hafta içi 09.00/ 19.00 saatleri arasında telefon (0 212 221 39 13) ile veya e-mail (sikayet@frescosandvic.com) yoluyla ulaştırabilirsiniz.

Şikâyet, talep ve önerileriniz hassasiyet ile ele alınıp gizlilik içerisinde değerlendirilecektir.